Jumpat

Jumppaan tai kuntosalille pääset kertakortilla, sarjakortilla, kuukausikortilla tai kausikortilla. Samalla kortilla voit valita oman liikuntamuotosi kattavasta tarjonnasta.

  • Rekisteröidy asiakkaaksi
  • Osta verkkokaupasta voimassa oleva kerta-, sarja-, kuukausi,- tai kausikortti
  • Saat kortin postissa -tai nouda se toimistosta aukioloaikoina
  • Varaa paikkasi jumppaan kalenterista
  • Tullessasi kuntosalille tai jumppaan, ilmoittaudu eteisessä asiakaspäätteellä
  • Korttisi toimii myös pukukaapin avaimena
  • Käytä sisäkenkiä/-tossuja

Jumpissa on noin 30% ”WALK IN” paikkoja, joihin voi ilmoittautua paikan päällä, asiakaspäätteellä. Asiakaspääte sulkee ilmoittautumisen tunnille, kun paikat tulevat täyteen. Paikkoja on rajoitetusti.

Ryhmäliikunnan pukuhuoneet ovat yläkerrassa, jumppasalin vieressä. Alakerran pukuhuoneissa on suihkumahdollisuus.

Ryhmäliikunta-varausten peruutukset on tehtävä kolme tuntia ennen tunnin alkua. Peruutuksen voit tehdä verkkopalvelussa. Kolmesta peruuttamattomasta tunnista korttisi menee kiinni. Kortin avaus maksaa 10 euroa.

  • Jumppatunnille tullaan hyvissä ajoin (ja iloisin mielin)
  • Kuuntele ohjaajan ohjeet – toimi sen mukaan
  • Jos hikoilet kovasti, ota oma hikipyyhe jumppaan mukaan
  • Tunnin loputtua vie käyttämäsi välineet paikoilleen, pyyhi matot

Pidämme oikeuden muuttaa jumppakalenteria, esimerkiksi ohjaajan sairastuessa. Ilmoitamme etukäteen ilmoittautuneille mahdollisesta peruuntumisesta sähköpostilla. Emme korvaa peruuntunutta jumppaa asiakkaalle.

Kalenteri

Maanantai 9.12.

    Tiistai 10.12.

    Keskiviikko 11.12.

    Perjantai 13.12.

    Lauantai 14.12.

      Sunnuntai 15.12.

      Kehonhuolto

      Kehonhuolto-tunti on rentouttava koko kehoa huoltava venyttelytunti. Tunti koostuu kehoa huoltavista ja venyttävistä liikkeistä, jotka parantavat liikkuvuutta ja palauttavat muusta harjoittelusta.

      Tankotanssi

      Avoimen tason tankotanssitunti. Tunneilla opetellaan pyörähdyksiä, pitoja ja kehonhallintaliikkeitä tangon avulla. Kehittää koordinaatiota, voimaa ja notkeutta. Erittäin koukuttava laji. Tankotanssi kehittää tehokkaasti voimaa, notkeutta ja kehonhallintaa. Tunneilla tehdään erilaisia pyörähdyksiä, kiipeilyjä sekä pitoja. Aloittaminen ei vaadi aikaisempaa liikunta tai tanssi taustaa. Se sopii kaikille ikään tai sukupuoleen katsomatta. Ei raskaana oleville, eikä alle 15 vuotiaille. Tankotanssi on lähtöisin akrobaattisesta, miesten harjoittamasta sirkus lajista. Varusteeksi tarvitset hihaton paita ja lyhyet shortsit. Tunneilla ollaan avojaloin. Sormukset ja ym. korut on otettava pois tunnin ajaksi. Mukaan myös oma pyyhe.

      FitBallet

      FitBallet on tunti, joka sisältää balentinomaisia liikkeitä yhdistettynä lihaskuntoharjoitteluun. Vahvistamme tunnilla käsien lihaksia lisäpainojen kanssa. Et tarvitse jumppakenkiä, riittää kun otat mukaan sukat tai jumppatossut. Lopuksi venyttelyä. Tunti sopii aloittelijoille sekä kokeneemmille jumppaajille!

      RVP

      RVP on 55 minuutin lihaskuntotunti, joka sopii kaikille. RVP tunti vahvistaa reisiä, vatsaa ja pakaroita.

      AamuFlow

      Mieli ja keho hereille heti aamusta! Rauhallisia, mutta tehokkaita kehonhallintaliikkeitä. Voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Tällä on hyvä aloittaa päivä! Mukaan miellyttävät jumppavaatteet ja vesipullo.

      Keskivartalojumppa

      Tunilla vahvistetaan nimensä mukaan keskivartalonlihaksia monipuolisin liikkein, välillä eri välineitä hyödyntäen. Tunti alkaa tehokkaalla lämmittelyllä, jonka jälkeen on keskivartaloa vahvistava osuus. Loppuun venyttelyt. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

      Club Virtual sisäpyöräily

      Alakerran sisäpyöräilysalissa on virtuaalinen ohjaus aamusta iltaan. Reittejä on valittavissa Suomen ja Englannin kielellä. Club Virtual sopii täydellisesti kaiken tasoisille kuntoilijoille. Niille, jotka eivät ole koskaan osallistuneet pyöräilytunnille aikaisemmin tai niille, jotka haluavat opetella tai parantaa tekniikkaansa. Jokainen määrittää itse omat vastuksensa, joten harjoittelu on helppoa ja vaivatonta. Ohjaaja näytöllä opastaa ja antaa vinkkejä harjoituksen läpiviemiseksi. Harjoitus loppuu aina pieneen venyttelyyn ja pyörien kuivaamiseen hikisen harjoituksen jälkeen.

      Pilates

      Pilateksella saat terveen selän – ja litteän vatsan. Vartalokorsetin syvät lihakset herätellään ilman vaikeita askelsarjoja, omalla matolla ”pötkötellen”. Tunti sopii kaikille.

      Dance

      Tule tanssimaan! Dance on tanssitunti, jossa opetellaan erilaisia koreografioita ja harjoitussarjoja. Musiikki ja tanssityylit vaihtelevat. Voit kokea street- ja showdancen rytmejä. Tunneilla tehdään yleensä paria erilaista tanssia. Voit tulla mukaan vaikka sinulla ei olisikaan aiempaa tanssikokemusta. Tarvitset tunnille joustavat vaatteet, tanssimiseen soveltuvat perustennarit ( ei lenkkarit ) ja vesipullon. Let’s Dance!

      Kiertoharjoittelu

      Circuit training) on 55min kestävä lihaskuntotunti. Tunnin alussa on helppo alkulämmittely ja lopussa loppuverryttely. Tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoliikkeitä siirtyen paikasta toiseen.

      Tunti sopii niin vasta-alkajille kuin kauemmin treenanneillekin, sillä tunnin tehon päätät sinä!

      Kuntosalin laiteopastus

      Noin 1h kestävä opastus kuntosalin painopakka laitteisiin ja Hyvinvointikeskuksen palveluihin. Opastus toteutetaan ryhmässä, jossa ohjaaja näyttää keskeisimmät säädöt ja periaatteet laitteiden toimintaan. Opastuksen jälkeen on omatoimista kokeilua.

      Käyttö- ja toimitusehdot | Laskutusosoitteet

      © Kuusamon Hyvinvointikeskus Oy | Sivusto Davas