Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuuden maksaminen uudistuu: uusi maksutapa käyttöön

Kuusamon Hyvinvointikeskus tuo asiakkailleen uuden, vaivattoman tavan hoitaa kuntosaliasiakkuuksien maksut. Nyt voit nauttia entistä helpommasta ja vaivattomammasta asiakkuuden hallinnasta, kun tarjoamme automaattisen veloituksen pankki- ja luottokorteilla tai mahdollisuuden vastaanottaa e-laskuja omassa verkkopankissasi. Maksutavan muutokset voit itse aktivoida mikäli arvostat helppoutta ja luotettavuutta. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, mikäli hyväksyt laskutuslisät lähetetyissä kirje- ja sähköpostilaskussa 1.2.2024 alkaen tai sinulla on jo e-lasku tilattuna.

1. Automaattinen veloitus pankki- ja luottokorteilla:

Nauti huolettomasta maksamisesta automaattisella veloituksella pankki- tai luottokortiltasi. Tämä uusi maksutapa tarjoaa useita etuja niille asiakkaille, jotka rekisteröivät maksukortin.

  • Ei toimitusmaksua tai laskutuslisiä.
  • Maksut veloitetaan automaattisesti kuukausittain eräpäivänä.
  • Vähennä laskujen määrää, kun sinun ei tarvitse enää huolehtia sähköposteista tai paperisista laskuista.
  • Maksut näkyvät tiliotteellasi tai korttilaskullasi.
  • Käytössäsi voi olla Visa Debit, Visa Credit tai Mastercard -kortti.

2. E-lasku omaan verkkopankkiin:

Aktivoi e-laskutus helposti omassa verkkopankissasi tilaamalla e-laskuja laskuttajalta, Kuusamon Hyvinvointikeskus / Ropo laskutuspalvelu. Etuihin kuuluvat:

  • Ei toimitusmaksua tai laskutuslisiä.
  • E-lasku on luotettava ja helppo käyttää
  • Helppo aktivointi omassa verkkopankissasi.
  • Yrityksille verkkolasku suoraan kirjanpitoon
  • Tarvitset asiakasnumerosi, jonka löydät omat tiedot sivuiltamme

Lähetetyn kirjelaskun laskutuslisä 1.2.2024 alkaen on 3,5€ ja lähetetyn sähköpostilaskun laskutuslisä on 2€

Turvallisuus ensimmäisenä:

Voit olla huoleti, sillä korttitietosi ovat turvassa. Tarvitset vahvan tunnistautumisen pankkitunnuksillasi silloin kun aktivoit korttisi. Maksunvälityspalveluna käytössämme on luotettava Visma Pay, Finanssivalvonnan alainen maksupalveluoperaattori. Lisätietoja voit lukea täältä.

Hallitse asiakkuuttasi:

Hallitse helposti tulevia laskujasi ja omia asiakastietojasi kirjautumalla verkkosivuillemme. Omat tiedot sivuilla voit maksaa avoimia laskuja, päivittää asiakastietojasi sekä maksaa laskusi verkkomaksupainikkeilla tai liikuntaeduilla. Smartum tai e-passi painikkeet löytyvät omat tiedot -sivuiltamme.

Maksunvalvontamme automatisoituu.

Maksamaton lasku tai kaksi kertaa peräkkäin epäonnistunut veloitus maksukortilta aiheuttaa tilin lukkiutumisen, etkä pääse kulkemaan kulunvalvotuista ovista/porteista. Mikäli korttisi on vanhentunut tai tilisi on lukittunut korttiveloituksen yhteydessä tulee sinun maksaa avoimet laskutusi erikseen Omat tiedot-sivun kautta.

Asiakaspalvelu apunasi:

Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit käydä toimistollamme tai lähettää sähköpostia osoitteeseen toimisto@hyvinvointikeskus.fi. Toimisto on auki maanantaina ja keskiviikkona klo 17-18 ja perjantaisin klo 16-17.

Asiakkuuden irtisanominen:

Toistaiseksi voimassa olevat asiakkuudet voit irtisanoa yhden kuukauden irtisanomisajalla. Mikäli päätät irtisanoa asiakkuutesi, ota yhteyttä toimistoomme osoitteeseen toimisto@hyvinvointikeskus.fi.

Nauti entistä huolettomammasta kuntosaliasiakkuudesta uusien maksutapojemme avulla!